Monday, January 3, 2011

靚牛扒&瑪麗醫院

好正ge牛扒就在瑪麗醫院附近!!
我的這份是餐單裏最便宜的套餐!70蚊落樓!
不過要山長水遠來到瑪麗醫院這裡~
但是這環境確實是拍拖的好地方~
慶幸有同學介紹我來!
Opps! 吃牛扒是其一,其次是到訪瑪麗醫院!


四年班就要選擇去那閒醫院CPE當實習院牧,
所以也當看看場地為自己打算打算~
聽説醫護人員的休息室有按摩椅,舒緩情緒和壓力!讚!

4 comments:

Zara, Zion, Jodie & Kengor said...

你果然好識為未來打算喎!我都聽聞d牛扒好好味,希望有機會試下。

我的流浪部落格 said...

快d去試下喇,尤其係你甘籦意食牛扒!
我ge套餐係最平,都已經好好味,
果d貴少少ge應該仲正呀!

Zara, Zion, Jodie & Kengor said...

要職員證嗎?

我的流浪部落格 said...

唔洗架!