Thursday, March 29, 2012

忙裏偷閒

琴日自己一條友同三位靚太去睇戯,
還要是恐怖的-飢餓遊戲,真係前所未有!

她們都是我CPE同學,傾起d事奉ge野真係很投契。
原本有八人,最終個個都被忙碌的生活戰敗,黎唔到。
剩返我們四人,唔係我們得閑過人,而是排除萬難忙裏偷閒!

大佬,忙都要透下氣架!=)

後記:
有時都很喜歡廣東話的語句,好得意。
但這些語句往往都“唔出得街”!
最近我發現自己在課堂上抄到的筆記多了,
我竟然發現我的書寫可以被廣東話導向,所以抄多了。
我打字做功課和寫講章腦袋裏的語句都是廣東話導向,
所以拼音輸入法裏的拼音從此變成我要打出每個字的代碼!
型到爆~

No comments: