Sunday, April 22, 2012

邏輯失誤

同三個青少年傾計..

甲1:我覺得我的缺陷就是自己係單親家庭。
我1:你唔係Daddy在香港,Mummy在新加坡嗎?
甲2:係呀,但是我係單親家庭。
乙1:可能你Daddy同Mummy都冇結過婚..
我2:點會呀,他Daddy同Mummy冇結過婚,點會有他呀?
乙2:我夠是單親家庭,我爸我媽夠冇結婚啦。
我3:嚇,你地唔將真係唔知。

原來我的邏輯(我2)是錯的,而乙青少年的邏輯(乙2)才是對的。
當我聽見時,心中好同情他們。
原來,名牌背後、蘋果用家的背後,不一定就是幸福的家庭。
我們的對話不止上述幾句,好欣賞他們可以很坦誠分享自己。
只是,心中百般的無奈。

No comments: