Tuesday, April 5, 2011

清明節

今日是清明節,也是香港公假。
全世界都去玩,我都好想去,但爲了完成作業,
都是乖乖地留返在宿舍“起貨”!
能夠坐下好好睇書寫野,冇人響度,都幾正!
完成分野后,去左去買野,好多人!

去左“价真盞”度買麥皮,黎度d野平靚正~
好多人買,我都睇左好耐,事關我目擊都有人偷野!
這個人偷野ge人我估係新手,驚青冇經驗,手腳太多破綻!
結果睇住他拎走曬d野~
旁觀的我都不知應該點先好...
拆穿他?憐憫他?
拆穿他之後我會唔會比人打?
結果我還是靜在一旁旁觀事情的經過。
人作惡,始終自己承擔,這次逃脫未必下次也能逃過。

經過九龍城街市,街市對面的兩行鋪乜都有得買,
世界各地的食品盡在香港!好想買黎煮!
但真係要好好節制飲食,所以睇下就算~冇買~
結果賣左十穀米、老人麥皮,真係健康!但唔知食得幾耐~

運動!這個學期的運動量大減,實在是太冇時間啦!
坐到個胎真係恐怖!結果去左九龍仔公園跑左五個圈!
其實運動真係好重要!要取得身心靈的健康!

然之後響度想晚餐食乜...想左好耐,結果都是決定自己煮!
姜絲大青蔥炒豬柳+十穀米+餃子=正!
雖然需要搞成個鐘,但係食得開心又健康!
餐廳d野貴得黎又肥美~少食少食!

我發現今日的狀態好好~
從今日的生活情況來分析,
原來我需要ge 係- 放慢腳步~
有時心裏都會納悶,覺得港人步伐好嘔心。。
洗唔洗甘快呀~~~~~~~~~~~
唔理呀!今日係公假,一于早d訓!=)


No comments: