Tuesday, September 7, 2010

一日两宗

琴日行出去九龍城廣場就睇見的士撞親人,個人訓左係地度郁都吾鬱!嚇到我以為死人添。跟住個差佬封路call救護車!d人係度圍觀,我同d同學仔都吾執輸係度左差辦公,行埋去影相!救護車趕到現場救人,跟住有個差佬行埋黎鬧我地:“交通意外吾好係度影相!有邊個係案發現場見到事發經過架?可以出黎落口供?”我地緊係閃開喇,吾通仲係度攪攪陣無幫襯咩~

琴日下晝仲勁,我同d宿友係宿舍度做自己d野,忽然窗外傳來一聲:“捉住他!咪走呀!”跟住我地發現出邊d差佬捉賊!宿友大聲甘叫:“拍片呀!拍片呀!”我仲驚奇地問:“吾係呀馬?拍緊片?見吾到d拍片人播?”宿友話:“緊係吾係喇!快d拎部相機出黎拍片喇!”我:“哦!”哇!真係拍到香港員警打人呀!可惜吾知點解段片擺吾上個Blog度。。

(本人純粹無聊學緊廣東話o既口語姐,吾係想做新聞報導~








1 comment:

Zara, Zion, Jodie & Kengor said...

你地真係「戰地記者」呀!得閒借段片來睇睇!