Monday, October 5, 2009

6/10 凌晨 天台楚河汉界& M记



今天终于宣布我 2x咯!

女宿那里亦是我班插班生,
和我同月同日生日,
至于年龄,哈哈,大家都很想知!

楚河汉界在天台庆祝,真是几兴奋下~

今年的男宿友就只有我们5丁,
我就是最年轻啦~

天台庆祝完毕已是深夜凌晨1点,这两个傻佬溜了出去24hrs的M记吃将军汉堡!
年轻人真是无所不为~
我有d话想同何生讲架:
Saya berasa gembira kerana ada kawan macam kamu,
sudi bergongsi kegembiraan bersama, crazy bersama,
stupid bersama dan doa bersama!
WuaHahahahahahahaha~




6 comments:

Davidzai~ said...

bang.. besar sudah
boleh kahwin.. hahaha..
selamat hari jadi!!!
lama tidak guna BM..
masih boleh tahan.. wahahaha..

Zara, Zion, Jodie & Kengor said...

唔怪得今朝遲到啦!唔好咁夜訓啦!

我的流浪部落格 said...

是呀,搞到3点才睡!不过,今天迟到是被李生招了去。。

我的流浪部落格 said...

Debit, you pun dah besar, boleh kahwin..hahaha! Terima Kasih kerana masih ingat~

aH kU said...

kenapa tiada bilang saya kasih phone kamu ler... adui.. lupa sudah la... sedih o~~~

我的流浪部落格 said...

adui.. Itu tak perlu cakap, ia didalam hati saya.. i takan lupa, jangan risau..